دو نوع Ranking Signal يا همان سيگنال رتبه بندي در گوگل وجود دارا هستند آموزش سئو كه شامل سيگنال هاي بي واسطه و سيگنال هاي غير بدون واسطه مي شوند.
سيگنال هاي مستقيم شامل مهمترين دست اندركاران تاثيرگذار بر رتبه بندي و ارتقا ترافيك وب سايت مي باشند كه مهمترين آنها، ساخت بك لينك هست.
نوع دوم، سيگنال هاي غير مستقيم نام دارا هستند. آكادمي رايا پارس اين سيگنال ها مشتمل بر فاكتورهايي مي باشند كه به صورت غير مستقيم بر سكو بندي وب سايت ها تاثير مي گذارند، ولي به دليل كمبود اطلاعات و آمار دقيق، به عنوان فاكتورهاي بي واسطه seo دسته بندي نمي شوند. به عنوان مثال، شبكههايعمومي مهم ترين آنها محسوب ميشوند.
آيا تاثير تبليغات در گوگل ادوردز بر سئو سايت مستقيم هست؟
دراين در بين لينك هاي گوگل ادوردز به عنوان بك لينك و پيوند ها محسوب نميشوند و همچنين ربات هاي گوگل نيز ابدا لينك هاي تبليغاتي را به عنوان بك لينك هاي يك سايت در نظر نمي گيرند.
لينك هاي تبليغاتي كه در گوگل نمايش داده ميشوند، در واقع پيوند هاي Nofollow هستند و به دليل وجود فريم هاي تبليغاتي، مجموعاَ از ديد ربات هاي خزنده گوگل نهفته ميشوند. به اين ترتيب، نمايش تبليغات در گوگل هيچ تاثيري در درجه سايت شما در نتايج گوگل نخواهد داشت.
استفاده از گوگل ادز و تاثير آن بر سئو وب سايت
همان گونه كه در موارد پيشين عنوان گرديده است، گوگل ادز از مورد ها تاثيرگذار به صورت غير مستقيم محسوب مي شود. بهدنبال تاثير آن بر وبسايت و بهبود بهينه سازي را تحقيق خواهيم كرد.
تبليغات گوگل و تاثير آن بر روي برند شما
با به كار گيري از تبليغات گوگل، به نوعي در حال برجسته كردن نام تجاري خود مي باشيد. در حقيقت گوگل ادز براي رويش، ديده شدن و به خاطر سپردن وبسايت و نام تجاري شما بسيار حائز اهميت ميباشد.
توسط گوگل ادز ميتوانيد ضمن ثبت برند خود در ذهن افراد، به راحتي مخاطبين را به سمت سايت و نام تجاري خود معطوف نمائيد.
همچنين ارتقا معيار جستجوي نام برند شما به راحتي سبب ساز به رويش سكو و معيار بازديد تارنما شما ميشود. در بهره فرصت آن فرا مي رسد كه به صفحه نخست گوگل وارد شويد.
گوگل ادز و افزايش اشتراك گذاري لينك هاي شما
همان طور كه در موارد گذشته عنوان شده است، صفحه هاي what is seo مجازي از كارداران تاثيرگذار از نوع غير بي واسطه محسوب ميگردند. امروزه شبكه هاي اجتماعي به عضوي جدانشدني از زندگي روزمره افراد تبديل شده اند و كاربران شبكه هاي عمومي روزانه محتواي بسياري را شامل مطالب، عكس، ويديو و غيره را با دوروبري ها خود به اشتراك مي گذارند.
دراين در ميان به اشتراك گذاري يك سايت، در برند سازي و ارتقاء اعتبار آن بسيار حائز اهميت است. در حقيقت با تبليغات گوگل، بازديد وب سايت شما براي مدتي تعدادي برابر مي شود و اين يعني ميزان اشتراك گذاري پيوند هاي شما در شبكههاياجتماعي نيز بيشتر خواهد شد. از جمله، تصور كنيد شخصي در طول جست و جوي يك كلمه با تبليغات وب سايت شما در بالاي نتايج روبرو ميگردد و پس از كليك بر روي آن، به محتواي تارنما شما عشق و علاقه مند مي شود. دراين حالت، مخاطب با اشتراك گذاري آن با دوستانش در شبكه هاي مردمي مانند توئيتر، لينكدين وب سايت شمارا در معرض روئت كرد دوروبري ها خود قرار ميدهد. در چنين شرايطي تارنما شما به طور مكرر در شبكههاياجتماعي به اشتراك نهاده مي گردد. اين در حالي مي باشد كه با افزايش روزافزون شبكه هاي اجتماعي، نبايد اين موضوع تاثيرگذار را در ارتقاي جايگاه تارنما خود فراموش نمائيد.يك كدام از ابزارهاي فوق العاده كه به وسيله گوگل ادز در دست شما قرار ميگيرد، كيورد پلنر(Keyword Planner) اسم دارااست. بوسيله اين اپ به راحتي به كلمه ها كليدي مربوط به مورد خويش دسترسي پيدا فرماييد و به رسيدگي آنها بپردازيد. همانگونه كه ميدانيد، يكياز مطرح ترين فاكتورهاي تاثيرگذار در سئوي تارنما، سئو محتواي آن با به كار گيري از لغت ها كليدي ميباشد. درين راستا اين ابزار، لغت ها كليدي كه يوزرها آنها را جست و جو مي نمايند و مربوط به واژه ي كليدي مهم سايتتان ميباشد، را در چنگ شما قرار ميدهد. شغل با اين ابزار بسيار شل بوده و كافي ميباشد كه در بالا يك حساب گوگل ادز داشته باشيد.
طرز يافت كردن عبارات كليدي در كيورد پلنر:
در صدر بوسيله پيكربندي گوگل ادز به آيتم ي Keyword Planner وارد گرديد.
درپي براي يافتن عبارات كليدي روي Discover New Keywords كليك نماييد.
درين نصيب بعداز وارد كردن كلمه و واژه كليدي خويش، ميتوانيد لغات هم معني آن را مانند تصوير ذيل اخذ فرماييد.
براي دسترسي عالي به منوي بالا، هيچ كشوري را در بخش Location گزينش نكنيد و تنطيمات Language را روي Persian ذخيره نماييد.
همينطور به وسيله اين ابزار خلال اخذ كلمه ها شبيه، تعداد سرچ هاي هركدام از عبارات به طور ماهانه براي شما قابل مشاهده ميشود. خلال اين، پيشنهادهاي گوگل براي هزينه هرمورد از كلمه ها به طور بيشترين و كمترين سفارش در سمت راست كاغذ قابل مشاهده ميباشد.
براي شناخت بدون نقص با طرز يافتن لغات كليدي در گوگل پلنر اين مقاله را بخوانيد.
در نقطه پايان بعد از ايفا تبليغات، با به كار گيري از ابزارهايي مانند گوگل بررسي ميتوانيد داده ها جامعي از ترازو رجوع هزينه، نرخ كليك و كلمه ها كليدي با جذب بيشترين تعداد بازديد كننده به وبسايت خويش را داشته باشيد. با به كارگيري از اين داده ها نفيس ميتوانيد كمپين هاي تبليغاتي خويش را به صدق seo نمائيد و از شايسته ترين استراتژي بهينه سازي براي وبسايت خويش برخوردار گرديد.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>